جک آرام بند وسیله‌ای است که درب را به طور خودکار می بندد، حال درب چه به صورت دستی باز شود و چه به صورت مکانیکی. آرام بندها را می توان روی انواع مختلف درب های دستی و اتوماتیک نصب کرد. ما در این مقاله قصد داریم به “مزایا آرام بند درب” (Advantages Of a Door Closer) بپردازیم تا بدانید هدف و دلایل استفاده از آرام بندها چیست.

مزایا آرام بند درب

مزایا-آرام-بند-درب

استفاده از جک آرام بند مزیت هایی را به همراه دارند که شامل موضوعات زیر می شود.

کنترل کردن بسته شدن درب:

بیشتر آرام بندها دارای دمپر یا بالشتک هایی هستند که سطحی از کنترل روی نیرو و سرعت بسته شدن درب را ارائه می دهند. این بالشتک مخصوصاً در درب های سنگین بسیار مهم است. تنظیم جک آرام بند به صورت صحیح می تواند از آسیب به یک کودک یا فرد کم توانا جلوگیری کند به طور مثال کودکان، افراد کم توانا یا کسی که با خریدهای سنگین در حال حرکت است و به راحتی نمی تواند درب را ببندد.

بسته شدن درب به صورت ایمن:

جک آرام بند تضمین می کند که درب ورودی شما پس از عبور شخص به طور ایمن بسته شود. این امر از آسیب پذیری اموال شما در برابر سارقان جلوگیری می کند. نصب صحیح آرام بند درب برای کنترل کردن دسترسی افراد بسیار مهم است و این اطمینان را ایجاد می کند که درب پس از باز شدن به حالت بسته باز گردد و به قفل اجازه دهد که درب را محکم کند. لازم به ذکر است درب هایی که از قفل برقی استفاده می کنند، همگی نیاز به یک جک آرام بند خواهند داشت تا علاوه بر موضوع ایمنی، از آسیب رسیدن به قفل برقی جلوگیری شود.

جلوگیری از آسیب رسیدن به درب ها:

اکثر جک های آرام بند دارای قابلیتی به نام بک چک هستند که از باز شدن سریع درب جلوگیری می کند. این باز شدن سریع درب ها می تواند به خاطر بادهای شدید اتفاق بیفتد. دری که با سرعت زیاد باز می شود یا به شدت باز می شود، می تواند به چهارچوب یا لولا درب آسیب برساند که هزینه بالایی دارد.

بالا رفتن ایمنی کاربر:

باز شدن یا بسته شدن سریع درب می تواند به هر چیزی یا هر کسی که نزدیک آن ایستاده است آسیب برساند. نصب آرام بند که مناسب وزن درب شما می باشد این امکان را می دهد تا تنظیمات خاصی را برای گروه خاصی از کاربران انجام دهید. منظور از این تنظیمات، سرعت قابل تنظیم بسته شدن درب و عملکرد بک چک است تا ایمنی بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

نتیجه گیری

مزیت شماره یک آرام بند، ایمنی است. شما می توانید آموزش ویدیویی راهنمای خرید آرام بند را از مجله Door Closer مطالعه کنید تا بهترین جک آرام بند را برای درب خود خریداری کنید. آرام بندها به دلیل عملکردهای مختلف، ویژگی های مختلف و ملاحظاتی مانند محل درب، نوع و حجم رفت و آمد مدل های مختلفی دارند.

خرید آرام بند درب

خرید-آرام-بند-درب

با توجه به مزایا آرام بند درب شما می توانید ملاحظاتی مختلفی را برای محیط های مسکونی و تجاری خود ایجاد کنید. خبر خوب برای شما مشتریان عزیز این است که وبسایت تخصصی Door Closer انواع جک آرام بند در برندهای مختلف را گردآوری کرده تا بتوانید با دستی باز به انتخاب خود بپردازید. به همین منظور زمانی که قصد خرید آرام بند درب را دارید می توانید به وبسایت Door Closer مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02166754501 تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. علاوه بر این، کارشناسان مجموعه ما در کنار شما خواهند بود تا اگر هر گونه سوالی در مورد آرام بند داشتید بتوانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

با تشکر از اینکه ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، خوشحال می شویم دیدگاه های خود را در مورد مزایا آرام بند درب با ما در میان بگذارید.